اخبار ویژهاقتصاد

احداث ۳هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی طی سال جاری

3هزار و 800 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان طی سال جاری احداث خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت :پروژه نهضت ملی مسکن هیدج در حال حاضر در ۴ فاز ( ۹۶ واحدی ، ۲ فاز ۸۰ واحدی و ۹۸ واحدی) در حال ساخت است، که به طور میانگین این پروژه ها بیش از ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
خواجه ای رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقاء کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد، را اولویت مهم این نهاد انقلابی دانست و اظهار کرد : علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است .
وی از احداث ۳۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان طی سال جاری خبر داد و افزود: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (احداث ۲۵۰۰ واحد مسکونی در راستای نهضت ملی مسکن )از برخی فعالیت های ارزشمند این نهاد انقلابی است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان، مشارکت بانک ها در ارائه تسهیلات و آورده به موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هر چه سریع تر پروژه های مسکن ملی دانست و خاطر نشان کرد: در همین راستا، همه دستگاه‌های ذی ربط و خدمات رسان نیز باید در فراهم کردن و و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به موقع به مردم واگذار شود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم سال جاری با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن را تکمیل و تحویل متقاضیان نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا