اقتصادعلم و فناوری

راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت مصارف آرد در سراسر کشور

راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت مصارف آرد در سراسر کشور

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از معرفی شهرستان ایجرود به عنوان شهرستان پایلوت جهت شروع اجرای سامانه یکپارچه مدیریت آرد استان خبر داد ،

ولی اله زمانی افزود : باتوجه به راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت مصارف آرد در سراسر کشور و به جهت ایجاد هماهنگی و آشنایی لازم با نحوه اجرای این سامانه ، شهرستان ایجرود و کارخانه تابان بعنوان شهرستان و کارخانه پایلوت استان در جهت شروع اجرای این سامانه در نظر گرفته شده است که از ابتدای دوره دی ماه خریداران محترم بجای سامانه های قبلی از سامانه جدید http://gflour.banksepah.ir اقدام به خرید خواهند نمود.

زمانی خاطر نشان کرد: تعددسامانه های خرید وفروش آرد و برخی مشکلات و نقاط ضعف این سامانه ها شرکت بازرگانی دولتی ایران را برآن داشت تا نسبت به استقرار سامانه یکپارچه خرید و فروش آرد اقدام کند.

زمانی شفاف‌سازی، کنترل و جلوگیری از تخلفات احتمالی در صنعت گندم، آرد و نان و رفع مشکلات و موانع موجود درسامانه های فعلی را از اهداف ایجاد این سامانه دانست .

زمانی در ادامه به یکی دیگر از اولویت های شرکت بازرگانی دولتی ایران که نظارت دقیق بر نحوه حمل آرد است اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی و پیگیری های لازم در خصوص راه اندازی سامانه نظارت بر حمل آرد نیز همزمان با سامانه یکپارچه سازی خرید و فروش آرد با برگزاری جلسات متعدد شده است.

وی تصریح کرد: فراهم کردن بستر منسجم ، مناسب و حمل سریع و به موقع آرد مورد نیاز نانوایان ، امکان پیگیری آنلاین حمل آرد ارسالی از کارخانه به نانوایی ها و فراهم کردن امکان نظارت دستگاههای ذیربط و جلوگیری از خروج آرد از شبکه تولید و مصرف نان نیز از مهمترین دلایل ایجاد سامانه نظارت بر حمل آرد است. که پیگیری ها لازم در خصوص نقطه زنی و مکان یابی نانوایی صورت گرفت و اطلاعات جهت درج در سامانه به شرکت پیمانکار ارسال شد.

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا