اخبار ویژهاقتصاد

افتتاح و بهره‌برداری از مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی توفیق با حضور جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه و مردم در زنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در ابتدای این مراسم شهردار زنجان با اشاره به اینکه پروژه مذکور به نام اولین شهردار استان زنجان، علی اکبر توفیقی افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت:مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی توفیق در ۸ طبقه به مساحت ۸ هزار و ۳۴۰ متر مربع به تعداد ۲۳ مغازه باظرفیت ۱۴۷ پارکینگ مسقف و ۱۸ پارکینگ روباز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
دکتر علیرضا فیروزفر افزود: فضای تجاری این پروژه ۲ هزار و۳۲۰ متر و ۴۱۶ متر فضای رستوران با ۱۸ پارکینگ روباز برای رستوران می باشد.
وی با اشاره به اینکه این پارکینگ تا زمان تعیین بهره بردار بصورت رایگان در اختیار همشهریان زنجانی قرار می گیرد، اظهار داشت: این پروژه از سال ۹۴ آغاز و امروز به بهره برداری رسید.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه غرفه ها و رستوران این پروژه نیز به زودی واگذار می شود، گفت: افتتاح این پروژه سبب کاهش نسبی مشکل ترافیک در هسته مرکزی شهر زنجان خواهد شد.
وی با تشکر و قدر دانی از همراهی مردم زنجان گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه های مربوطه و شورای شهر پروژه های مهم شهر را به بهره برداری برسانیم.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه ما از ابتدای فعالیت خود عهد مرده ایم تمامی درآمدهای حاصله برای شهر آبادانی و پیشرفت هزینه کنیم: شهرداری ریالی از املاک شهرداری برای حقوق نیروهای خود هزینه نکرده و تمام هزینه ها برای توسعه،پیشرفت و شکوفایی شهر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا