دین و مذهب

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار» شرکت گاز زنجان

مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره مسابقات کارکنان و همسران کارکنان و همچنین بیست و پنجمین دوره رقابت‌های ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز زنجان با عنوان «بهار در بهار» با حضور پر شور کارکنان و خانواده محترم همکاران شرکت گاز استان زنجان، روز پنجشنبه 13 اردیبهشت در مجموعه دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان در مراسم افتتاح مسابقات قرار گرفتن در مسیر قرآن کریم و تبعیت از اهل بیت (ع) را مایه سعادت و سرافرازی انسان برشمرد و اظهار داشت: توجه به امام زمان (عج) در سایه عمل به دستورات قرآن و رهنمودهای اهل بیت(ع) راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی انسان را هموار می‌سازد.
محمدرضا باژرنگ با بیان اینکه ملت ایران اسلامی، انقلاب کردند تا در مسیر رسیدن به امام زمان (عج) قرار گیرند، افزود: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی که با ایثار و از خود گذشتگی مردان و زنان غیور این سرزمین به دست آمده را نباید دست کم گرفت.
وی با اشاره به موشک باران اسرائیل توسط پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: نباید موشکهایی که از داخل ایران اسلامی به سوی اسرائیل و عین الاسد( مهمترین پایگاه ارتش ایالات متحده آمریکا در عراق) پرتاب شد و دشمن جرأت پاسخ گویی را نداشت ، دست کم گرفت.
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان، تصریح کرد: ما با قرار گرفتن در راه عزت و استقلال برای حمایت از امام زمان (عج) و نائب برحق ایشان گام برداشته‌ایم و باید قدردان والدین و بزرگترهای خود باشیم که ما را در قرار گرفتن در این مسیر حمایت و هدایت کردند.
در ادامه این مراسم رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در مسابقات و تقدیر از مدیرعامل و همکاران شرکت گاز استان که در راستای برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابتها تلاش کردند، افزود : به لطف الهی و با برنامه ریزی و دوره های آموزشی برگزار شده ، ضمن رشد ۳۵ درصدی شرکت کنندگان ، شاهد افزایش سطح مسابقات بوده و بدین جهت از برترین اساتید مجرب و بنام قرآنی استان جهت داوری دعوت بعمل آمده است.
شرفی با بیان اینکه مسابقات «بهار در بهار» در رشته‌های مختلف تلاوت ، حفظ و مفاهیم قرآن کریم ، اذان و نهج البلاغه با حضور ۴۰۳ نفر شرکت کننده برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: برای شرکت در این مسابقات ۱۱۹ نفر همکار، ۱۰۸ نفر همسران همکاران و ۱۸۴ نفر فرزندان خانواده شرکت گاز استان زنجان ثبت نام کردند و برندگان با کسب حد نصاب امتیاز به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا