اقتصاد

ثبت نام در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی شرط تحویل گندم تولیدی کشاورزان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: کشاورزان عزیز استان جهت تحویل گندم تولیدی سال جدید به مراکز خرید و تسهیل در پرداخت به موقع وجوه گندم حتما قبل از تحویل در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام نمایند.
ولی اله زمانی در رابطه با این خبر اظهار کرد: خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که مشخصات خود را در سامانه پهنه بندی ثبت نموده اند مجاز می باشد و به همین منظور کشاورزان عزیز با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی منطقه خود نسبت به بروزرسانی و ثبت اطلاعات زمین و سقف فروش محصول تحویلی خود در سامانه اقدام نموده و از ثبت اطلاعات خود اطمینان حاصل نمایند.
زمانی بیان کرد: کشاورزان با مراجعه به بانک کشاورزی محل خود نسبت به رفع مسدودی و یا اصلاح وضعیت حساب خود از غیر فعال به فعال جهت واریز وجوه گندم اقدام نمایند.
وی افزود: گندم های تحویلی کشاورزان حتما باید محصول تولیدی سال زراعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بوده و از اختلاط با گندم های کهنه جداً خودداری گردد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: کشاورزان عزیز در زمان تحویل گندم و دریافت رسید خرید حتماً اطلاعات خود را اعم از نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره حساب چک نموده و در صورت مغایرت به مرکز خرید اعلام و نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.
لازم به توضیح است طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا