اخبار ویژهاقتصادعلم و فناوری

نهضت اشتغال را پیگیری می کنیم

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زنجان، از پیگیری نهضت اشتغال در زنجان خبر داد.

خانم دکتر ابوبصیر در ورکشاپ فروش آنلاین در لَندوکس بزرگترین پلتفرم کسب و کار آنلاین زنجان که ویژه بانوان کارآفرین زنجان برگزار شد، با ابراز این خبر گفت: به یاری خداوند، بعد از نهضت آسفالت در زنجان به دنبال نهضت اشتغال هستیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به تناسب جمعیتی کشور، دختران جامعه ما موتور محرکه کشور هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی وورزشی شورای اسلامی شهر زنجان اضافه کرد: همگان به اهمیت و تاثیر گذاری جوانان با تکیه بر تجربیات جمعیت سالمند، در پیشبرد جامعه اذعان دارند.

خانم دکتر ابوبصیر در ادامه ضمن تقدیر از طراحی پلتفرم بومی کسب و کار آنلاین در زنجان توسط جوانان زنجانی، فعالیت اقتصادی در فضای مجازی و فراهم نمودن فروش آنلاین برای کسب و کارهای سنتی استان، موجب شکوفایی اقتصاد دیجیتال در استان زنجان خواهد شد.

وی افزود: ما مسئولین به اندازه توانمان از کارآفرینان اقتصاد دیجیتال حمایت خواهیم کرد که در نهایت، موجب ایجاد رفاه خانواده ایران اسلامی خواهیم شد.

در ادامه بهروز حسینی مدیرعامل شرکت لَندوکس (Landux.ir) اولین پلتفرم کسب و کارآنلاین زنجان به مباحثی در خصوص اهمیت فروش آنلاین، چگونگی فروش محصولات در این پلتفرم و مزیت های لَندوکس نسبت به سایر فروشگاه های آنلاین مباحثی مطرح کرد.

وی افزود: هم استانی های زنجانی و مردم ایران می توانند ضمن بهره مندی از وب سایت لَندوکس به آدرس Landux.ir می توانند اپلیکیشن لَندوکس را از کافه بازار دانلود کنند.

در ابتدای این ورکشاپ، خانم دکتر عسگری رئیس دانشکده قائم زنجان نیز به تشریح رشته های موجود دانشگاهی ویژه بانوان در این دانشکده اشاره کرد و گفت: کلیه رشته های موجود در دانشگاه فنی و حرفه ای، بصورت عملی هستند که موجب اشتغالزایی در بین فارغ التحصیلان خواهد شد.

گفتنی است ورکشاپ فروش آنلاین در لَندوکس بزرگترین پلتفرم کسب و کار آنلاین زنجان با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، شورای اسلامی شهر زنجان، دانشگاه فنی و حرفه ای، مرکز رشد اشراق و شرکت سرزمین خرید شیک زنجان (لَندوکس) ۱۹ آبان امسال در سالن همایش های دانشکده قائم زنجان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا