اقتصاد

کشف سرقت ۱۰ میلیاردی طلا

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سرهنگ “محمد مهدیخانی ” فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اعلام این خبر اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در ابهر، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در نخستین گام راهی خانه موردنظر شده و با انجام تحقیقات میدانی پی بردند، سارق یا سارقان هنگامی که هیچکس داخل خانه نبوده با کلید وارد خانه شده و حدود ۱۰ میلیارد ریال طلا و جواهرات صاحبخانه را به سرقت برده است.
سرهنگ مهدیخانی ادامه داد: ورود سارق به منزل از طریق کلید فرضیه سرقت توسط یک فرد آشنا را قوت بخشیده و با توجه به آثار برجا مانده از سرقت ۳ نفر مظنون با دستور قضائی احضار و مورد تحقیقات پلیسی قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی ابهر تصریح کرد: در بازجوئی و تطبیق آثار جرم با افراد احضار شده، یکی از مظنونین که شاگرد مغازه شاکی بود در مواجهه با مدارک و دلایل متقن، لب به اعتراف گشوده و بیان داشت یک روز که کلیدهای شاکی در مغازه جا مانده بود از موقعیت استفاده کرده و کلیدها را برداشتم و وقتی شاکی با خانواده برای مهمانی از منزل خارج شد اقدام به سرقت نمودم.
سرهنگ محمد مهدیخانی با اشاره به اینکه سارق در این سرقت مقدار ۱۰ میلیارد ریال طلا به سرقت برده عنوان کرد: سارق ۵ میلیارد ریال از این مقدار طلا را فروخته و مابقی با راهنمائی وی از مخفیگاهش کشف شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا