سیاسی و اجتماعی

بسیجیان بدون هیچ چشم داشتی خدمات رسانی می کنند

همایش حکمت مطهر صبح امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج در زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در این مراسم ضمن تبریک این هفته و فرارسیدن روز معلم با بیان اینکه مجموعه سپاه بر پایه اعتقاد،عقیده و دین بنا شده است،اظهار کرد:این مولفه ها در هرجا پای کار آمده قدرت آفرین شده و افرادی نظیر شهید حججی،سردار سلیمانی تربیت کرده است.
وی با اشاره به اینکه بسیجیان در همه عرصه ها بدون هیچ چشم داشتی خدمات رسانی می کنند، تصریح کرد:چرا که بسیج یک تفکر و فرهنگ بوده و بر پایه عقیده فعالیت میکند.
حجت الاسلام بیگدلی در ادامه با اشاره به وظایف حوزه نمایندگی در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: رواج معارف انقلابی و دینی،تعمیق معرفت و بصیرت در سپاه و حمایت و کمک به سایر مجموعه ها نمونه ای از وظایف این حوزه است.
وی با بیان اینکه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی برگزار کرد،افزود:تمامی این اقدامات با کمک و همکاری هادیان سیاسی،روشنگران، روحانیون محقق شد.
حجت الاسلام بیگدلی در پایان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدطله العالی)به قله ها نزدیک شده ایم و امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست،یادآور شد: امیدواریم بتوانیم این پرچم را به دست صاحب اصلی آن حضرت حجت(عج)برسانیم. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا