اقتصادعلم و فناوری

تقدیر ویژه سازمان جهانی مالکیت های معنوی از مجموعه فناوری های مالی آندیا در بخش هوش مصنوعی

گروه فناوری های مالی آندیا موفق به کسب مدال طلا و جوایز ویژه متعدد در هشتمین دوره از مسابقات جهانی اختراعات کانادا شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ این مسابقات به میزبانی تورنتو کانادا و با حضور بیش از۷۰۰ تیم از ۹۵ کشور جهان برگزار گردید.

در این رویداد از گروه فناوری های مالی آندیا به عنوان فناوری برتر توسط انجمن جهانی مالکیت های معنوی به صورت ویژه تقدیر به عمل آمده  و این طرح در حوزه فناوری و همچنین حوزه میان رشته ای فناوری مالی و اقتصادی نیز خوش درخشیده و با یکه تازی عنوان برترین اختراع فینتک مسابقات و فناوری برتر و کاربردی به انتخاب سازمان جهانی مالکیت های معنوی را به خود اختصاص داد.

این تیم ایرانی با تلفیق فناوری های پیشرفته هوش مصنوعی و بازارهای اقتصادی برای نخستین بار در جهان موفق به توسعه سامانه ای شدند که توان رصد، یادگیری، تحلیل  و تصمیم گیری خود مختار در بازارهای مالی و اقتصادی موازی را ایجاد می کند.

این سامانه با طی کردن بیش از ۱ سال دوره آزمایشی، تست های گوناگون را در قالب بازارهای واقعی و بازارسازی مجازی طی نموده و توان و  قدرت تحلیل خود را توسعه داده است.

در حال حاضر این سامانه قدرت تحلیل و دانش اقتصادی بر بیش از ۱۵۰۰ شاخص و روش مرتبط را داشته و توان یادگیری معادل ده ها برابر مغز انسان را ارایه می کند.

اعضای اصلی این تیم شامل مهندس محمود امندی، مهندس سعید احمدی و مهندس روح الله امندی بوده و این محصول در طول ۲ سال گذشته و به همت گروه فناوری های پیشرفته آندیا و بیش از ۲۰ محقق حوزه های مختلف توسعه  و ارایه گردیده است.

 

این رویداد جهانی به همت سازمان اختراعات و توسعه فناوری های پیشرفته تورنتو و با همکاری سازمان جهانی اختراعات، مرکز مالکیت های معنوی ملل متحد، سازمان جهانی ابداعات و اختراعات و سازمان های مختلف دیگر جهانی هر ساله در تورنتو کانادا برگزار می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا