اقتصاد

تولید ۹ هزار واحد مسکونی در محلات هدف بازافرینی شهری در زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: بعد از سال ۱۴۰۰ برای ۱۶ هزار و ۲۴۶ واحد مسکونی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان پروانه ساختمانی صادر شده است.
اصغر اسماعیلی از فعال بودن تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان خبر داد و گفت: خوشبختانه پروژه‌ها با سرعت خوبی پیش می‌روند.
وی با بیان اینکه سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله مسکن ملی ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است، اظهار کرد: سهم استان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده است، ابراز کرد: سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری ۹ هزار و ۲۱ واحد است.
اسماعیلی تاکید کرد: همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.
وی با بیان اینکه ساخت ۱۸ هزار و ۸ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده است، گفت: همچنین تعداد پروانه ساختمانی صادر شده براساس تعداد واحد در بخش مسکن حمایتی ۶ هزار و ۷۹۳و احد مسکونی است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد پروانه ساختمانی صادره براساس تعداد واحد در بخش خودمالکی و حمایتی پروژه‌های نهضت ملی مسکن را ۱۶ هزار و ۲۴۶ واحد اعلام کرد و بیان داشت: این تعداد پروانه ساختمانی بعد از سال ۱۴۰۰ برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان صادر شده است.
اسماعیلی ادامه داد: شهرداری‌ها در استان نسبت به تسریع در صدور پروانه‌های ساختمانی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن مدیریت و برنامه ریزی لازم را مد نظر قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا