اقتصاد

اجرای چند طرح آبرسانی در شهرستان خدابنده

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در راستای ارتقاء زیرساخت های آبرسانی، چند طرح آبرسانی روستایی و شهری در شهرستان خدابنده اجرا شد.
علیرضا جزء قاسمی افزود: اجرای عملیات اصلاح شبکه در روستای “جمعه لو” به طول ۳۷۰۰ متربا هدف کاهش هدر رفت و افزایش ظرفیت آبرسانی شبکه از جمله این اقدامات می باشد.
وی افزود: در این عملیات همچنین تمامی انشعابات این روستا به تعداد ۵۰ مشترک نیز استاندارد سازی شد که نقش بسزایی در خدمات رسانی مطلوب به مشترکین خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان داشت: از دیگر برنامه های شرکت آب و فاضلاب برای این روستا، تخصیص یک حلقه چاه برای جایگزینی با دستگاه آب شیرین کن و افزایش کیفیت آب شرب می باشد.
جزء قاسمی یادآورد شد: این طرح با مشارکت اهالی انجام و ۲۰۰ نفر جمعیت روستای جمعه لو از آب شرب پایدار و سالم برخوردار شدند.
مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان تصریح کرد: روستای جمعه لو جزو روستاهای مجتمع آبرسانی “باشقشلاق” در بخش افشار شهرستان خددابنده می باشد که پس از این روستا، تقویت زیرساخت های آبرسانی در ۱۵ روستای دیگر این مجتمع نیز انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز عملیات نوسازی و اصلاح خط انتقال آب روستاهای “گنگک” و “آق بلاغ علیا” نیز در شهرستان خدابنده انجام شد.
این مسئول اعلام کرد: توسعه خدمات آبرسانی روستایی با جدیّت در دستور کار شرکت آب و فاضلاب بوده و هم اکنون اجرای طرح های آبرسانی در بالغ بر ۶۰ روستای شهرستان خدابنده در دست اجرا می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا