دین و مذهب

کانون فرهنگی هنری «بهشت» شهر قیدار، معطر به کرسی تلاوت قرآن شد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان به برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان اشاره کرد و گفت: این محافل در راستای اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» برگزار می شود.
محسن اسلامی در حاشیه برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری «بهشت» مسجد زینبیه اعظم شهر قیدار اظهار کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی است که در راستای تحقق منویات معظم له برنامه ها و طرح های قرآنی از جمله برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون های مساجد کشور در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز با همکاری کانون های فرهنگی هنری و ارکان مساجد، پایگاه های قرآنی راه اندازی شده اند، گفت: و در راستای اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» کرسی های تلاوت قرآن کریم را با حضور قاریان برجسته و ممتاز استان برگزار می شود.
اسلامی به اجرای کرسی تلاوت قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری بهشت مسجد زینبیه اعظم شهر قیدار با تلاوت مجلسی سید وحید موسوی و مهدی کرمی اشاره کرد و گفت: مشابه این کرسی ها در مسجد ثارالله زنجان و کانون بعثت شهرستان ابهر نیز دایر خواهد شد.
به گفته وی، محافل انس با قرآن کریم، جلسات خانگی تلاوت قرآن همراه با تفسیر و ترجمه در کانون های مساجد استان به ویژه در مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا