فرهنگ و هنر

اجرای طرح “سفیران قصه گویی” در مدارس استان زنجان

مدیرکل کانون استان از اجرای طرح "سفیران قصه گویی" در راستای برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ علیرضا عیسی خانی مدیرکل کانون استان از اجرای طرح “سفیران قصه گویی” در راستای برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد.
علیرضا عیسی خانی گفت: این طرح همزمان با هفته ملی کودک با شعار “با_قصه_لبخند_بسازیم” آغاز، تا پایان هفته کتاب در مدارس و مهدهای کودک استان با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش با حضور قصه گویان برتر کانون اجرا خواهد شد.
عیسی‌خانی هدف از اجرای این طرح را عمومی سازی قصه‌گویی بین مخاطبان کودک و نوجوان و اولیا تربیتی، غنی سازی اوقات فراغت کودکان، آشنایی آنان با ادبیات فاخر کشورمان ذکر کردند.
وی از قصه به عنوان یک ابزار تاثیر گذار تربیتی یاد کرد که بسیاری از مفاهیم اخلاقی را می‌توان با قصه به شکل هنرمندانه و خلاق منتقل کرد چرا که قصه‌ها به ما مهارت درست زندگی کردن در اکنون و آینده را یاد می‌دهند و همه انسان ها فطرتاً علاقمند به شنیدن و خواندن قصه‌ها هستند.
رئیس بیست و پنجمین جشنواره استانی قصه‌گویی از همه علاقمندان جهت شرکت در این رویداد مهم فرهنگی دعوت کرد تا با ارسال آثار خود در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی حضور داشته باشند.
قصه دوستان می‌توانند آثار خود را در سایت https://kanoonfest.ir بارگذاری نمایند.
گفتنی است، مهلت ثبت نام و ارسال اثر در بخش ملی ۱۰ آبان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا