اقتصاد

تامین یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در استان زنجان برای پروژه های نهضت ملی مسکن

یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در استان زنجان برای پروژه های نهضت ملی مسکن تامین شده است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در استان زنجان برای پروژه های نهضت ملی مسکن تامین شده است که بخشی از آن برای پوشش نیاز قانون جوانی جمعیت بوده است.
عبدالله حیدری با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی وظایف بسیار مهمی دارد،گفت: تحصیل زمین، تعیین تکلیف اراضی موات و انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی متامینلی از وظایف مهم این معاونت است.
وی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است،اظهار کرد: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر،اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است.
حیدری با بیان اینکه این معاونت ۷۸۰ مورد پرونده حقوقی در دست دارد، تاکید کرد: این معاونت با حداقل نیرو وظایف سازمانی خود را انجام می دهد.
وی بیان داشت: یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در استان زنجان برای پروژه های نهضت ملی مسکن تامین شده است که بخشی از آن برای پوشش نیاز قانون جوانی جمعیت بوده است.
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری شهر زنجان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا