اخبار ویژهاقتصاد

کاهش نرخ بهره تسهیلات مسکن از ۲۳درصد به ۱۸

نرخ بهره تسهیلات مسکن از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافته و تعهد دولت سیزدهم ساخت چهار میلیون مسکن در دوره فعالیتی خود است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه باید طرح‌های باقی مانده پروژه نهضت ملی مسکن در استان زنجان سریع‌تر تکمیل و تحویل شود، گفت: بحث تسهیلات متمم به استان‌ها ابلاغ شده و در حال اجرا است که نقش موثری در تکمیل طرح‌های نیمه تمام دارد.
حسین مذنب در جلسه شورای مسکن استان زنجان، گفت: بازدیدی که از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان داشتم وضعیت ساخت مسکن خوب بوده و این مهم باعث مباهات است.
وی با بیان اینکه ساخت مسکن در هر استانی متفاوت است، اظهار کرد: در مجموع می‌توان نمره قابل قبولی به دولت سیزدهم در بخش نهضت ملی مسکن داد.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، گفت: وضعیت استان زنجان در زمینه نهضت ملی مسکن خوب است و باید طرح‌های باقی مانده در این استان سریع‌تر تکمیل و تحویل شود.
مذنب تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش مدیران استان زنجان طرح نهضت ملی مسکن به خوبی جلو می‌رود و باید برای زود خانه دار شدن مردم تمام ارگان‌ها پای کار باشند.
وی به پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: بحث تسهیلات متمم به استان‌ها ابلاغ شده و در حال اجرا است که نقش موثری در تکمیل طرح‌های نیمه تمام دارد.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، تاکید کرد: نرخ بهره تسهیلات مسکن از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافته و تعهد دولت سیزدهم ساخت چهار میلیون مسکن در دوره فعالیتی خود است.
مذنب گفت: خوشبختانه در این استان درصد پیشرفت فیزیکی و کیفیت ساخت و ساز پروژه‌های نهضت ملی مسکن خوب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا