اخبار ویژهاقتصاد

اعزام هیات تجاری به نمایشگاه تکنولوژی و فناوری جیتکس (Gitex Global ) 2023 دبی

هیات تجاری به نمایشگاه تکنولوژی و فناوری جیتکس (Gitex Global ) 2023 دبی به همت اتاق بازرگانی زنجان اعزام می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رییس اتاق بازرگانی زنجان گفت: توسعه لبه های اقتصادی مولد بخش خصوصی در صنایع مختلف، بویژه حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات، مستلزم معرفی ظرفیت‌ها و همچنین آشنایی با آخرین دستاوردهای جوامع مختلف در بازارهای جهانی است.
صمد یوسفی اصل افزود: این نکته مهم را نباید فراموش کنیم که تکنولوژی و فناوری با همه پیچیدگی‌هایش به دنبال آسان کردن انجام کار است.
وی اظهار داشت: بنابراین آموختن و درک زبان این نوآوری‌ها برای حفظ محیط زیست، ارتقای ویژگی‌های زندگی فردی و اجتماعی و توسعه فضای کسب و کار امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.
این مقام مسئول تصریح کرد: ویژگی های بالقوه استان زنجان در حوزه IT و الکترونیک بر کسی پوشیده نیست اما برای تحقق هدف تبدیل این خطه به قطب IT و الکترونیک، نیازمند ایده‌پردازی، الگوبرداری، همفکری و تولید برنامه‌های مشترک و هدفمند است.
وی اظهار داشت: اتاق بازرگانی زنجان با اتکا به وظایف ذاتی و همچنین فراهم ساختن زمینه‌های مناسب برای توسعه در حوزه تکنولوژی و فناوری استان، تلاش میکند با اعزام هیات تجاری، در بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی جهان که سالانه در کشور امارات متحده عربی برگزار میشود حضوری قوی و مفید داشته باشد.
صمد یوسفی اصل، حضور فعال و موثر بخش خصوصی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را بسیار سودمند دانست و خاطر نشان کرد: نمایشگاه جیتکس(Gitex Global ) 2023 دبی بزرگترین رویداد منطقه در حوزه پایداری نوآوری فناوری، خدمات و استراتژی‌های ESG است.
وی این نمایشگاه، که ۲۴ لغایت ۲۸ مهر ۱۴۰۲ با عنوان “پیشبرد اهداف کربن‌زدایی با کمک دیجیتالی‌سازی” برگزار خواهد شد را دروازه ورود به جهان ملموس تکنولوژی توصیف کرد و افزود: با دیدن خلاقیت‌های شرکت‌های بزرگ تکنولوژی، ذهن خود را برای رفع چالش های محلی و جهانی پرورش میدهیم و می‌آموزیم چگونه ویژگی‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.
صمد یوسفی اصل در پایان، ضمن تاکید بر اینکه برنامه اعزام هیات تجاری اتاق بازرگانی زنجان به نمایشگاه جیتکس(Gitex Global) 2023 دبی با همکاری سازمان نصر و شرکت‌های فن‌آور برگزار می‌شود، گفت:از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه بهره‌مندی از بزرگ‌ترین فرصت‌های موجود در حوزه اقلیمی، نمایش بهترین نوآوری‌ و فناوری‌ها برای اقدامات اقلیمی، فرصت جهانی سرمایه‌گذاری فناوری سبز، آینده‌ای دیجیتالی و پایدار پیش‌روی کسب وکارها می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا