اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

برگزاری برنامه های متنوع همزمان با فرا رسیدن ماه ربیع در شهر زنجان

همزمان با فرا رسیدن ماه ربیع، شهرداری زنجان برنامه‌های متنوعی را در برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، شهردار زنجان در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی آش ایرانی و نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ونشست خبری با اشاره به جشنواره ملی آش ایرانی و نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در زنجان و همراهی شهرداری و شورای شهر، گفت: همه ما متحد و همدل باشیم تا بتوانیم به یاد ماندنی‌ترین جشنواره را در زنجان بسازیم.
علیرضا فیروزفر با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره ها، افزود: چنین جشنواره‌ای رویداد خوشایند و مهم برای شهر زنجان است که ما شاهد برگزاری ۱۶ دوره آن در این شهر هستیم.
وی با اشاره به ماه های محرم و صفر اظهار داشت: شهرداری در ماه محرم و صفر مواکب و پایگاه‌های صلواتی، که بعد از اتمام عزاداری همه آن‌ها در ماه ربیع الاول تبدیل به ایستگاه‌های شادی و سرور و دوستداران ائمه برگزار نمود.
فیروزفر با اشاره به برگزاری برنامه های دینی و اسلامی افزود: همزمان با فرا رسیدن ماه ربیع، شهرداری زنجان برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است که یکی از این برنامه‌ها به جوانان اختصاص دارد و یک برنامه دیگر نیز همزمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) برگزار خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: هدف از برگزاری این چنین برنامه ها، پویایی و شادابی عموم زنجانی هاست.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه سعی داریم تا کاستی‌های موجود را برطرف شود، گفت: باید برنامه‌ای تدارک ببینیم که زحمت همشهریان را به حداقل برسانیم و انشالله در روزهای آینده تدابیری اتخاذ خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا