اخبار ویژهاقتصاد

بروزرسانی نمایشگاه بین المللی کاسپین برای جشنواره ملی آش و صنایع دستی

نمایشگاه بین المللی کاسپین برای برگزاری جشنواره ملی آش و نمایشگاه ملی صنایع بروزرسانی می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر جشنواره و نمایشگاه گفت: شانزدهمین دوره جشنواره ملی آش و هفدهمین نمایشگاه صنایع دستی هفتم تا یازدهم مهر سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین شهر زنجان به صورت متفاوت تر برگزار می‌شود.
سید رضا قندیلی امروز ۲۹ شهریور ماه از آمادگی و به روزرسانی نمایشگاه بین المللی کاسپین برای برگزاری جشنواره ملی آش و نمایشگاه ملی صنایع دستی خبر داد و گفت: سیستم سرمایش و گرمایش سالن‌ها آماده بهره‌برداری است و خوشحالیم جشنواره آش و صنایع دستی، مهر ماه در این محل برگزار خواهد شد.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین گفت: شانزدهمین دوره ملی جشنواره آش و هفدهمین نمایشگاه صنایع‌دستی ۷ تا ۱۱ مهر امسال در سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی کاسپین با حضور تمامی میزبانان از سراسر کشور متفاوت‌تر و آراسته‌تر و با غرفه‌های بیشتر از سال گذشته برگزار خواهد شد.
وی در حاشیه این جشنواره از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه و اوراسیا خبر داد و تشریح کرد: این نمایشگاه‌ها از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مهر به مدت ۴ روز مستقر خواهد بود.
قندیلی، در پایان، اضافه کرد: این فرصت برای اولین بار در ایران به وجود آمده است که استان زنجان ملزم به برگزاری این نمایشگاه شده و از سراسر کشور شرکت‌های مختلف حضور خواهند یافت.
بهروز حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا