اقتصاداخبار ویژه

ساخت ۲۱۰قطعه طی طرح نهضت ملی مسکن در خرمدره

طرح نهضت ملی مسکن خرمدره در صورت تکمیل فرآیند تهاتر در ۲۱۰ قطعه ساخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه،گفت: در صورت تکمیل فرآیند تهاتر،طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خرمدره نیز در ۲۱۰ قطعه ساخته خواهد شد.
حمید رضا سرداریان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خرمدره اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال از این طرح بسیار مطلوب بوده است.
وی با بیان اینکه بیش از یک هزار نفر در شهرستان خرمدره در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند،ابراز کرد: دولت تمام ظرفیت و تلاش خود را برای تامین زمین به کار گرفته است و در این راستا عملیات اجرایی دو پروژه ۷۲ واحدی و ۵۴ واحدی توسط اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آغاز شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه،با بیان اینکه عملیات ساخت پروژه ۷۲ واحدی در این شهرستان بیش از ۹۴ پیشرفت فیزیکی دارد و در مراحل پایانی است،گفت: همچنین عملیات اجرایی پروژه ۵۴ واحدی هم بیش از ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خوشبختانه در حال اجرا است.
سرداریان،با بیان اینکه شهر خرمدره با توجه به وجود باغها و زمینهای کشاورزی فراوان با درجه خاک مرغوب به لحاظ کشاورزی و محصور شدن شهر در بین این زمین‌ها برای تامین زمین برای ساخت و ساز با مشکل مواجه شده است،تاکید کرد: با همراهی و هماهنگی دستگاههای اجرایی و بنیاد مستضعفان با اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، در صورت تکمیل فرآیند تهاتر، طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خرمدره در ۲۱۰ قطعه ساخته خواهد شد.
وی اظهار کرد: در فاز اول اجرای این طرح، عملیات ساخت ۴۵۰ واحد مسکونی در شهرستان خرمدره آغاز شده و در مرحله پی کنی است و امیدواریم در این فاز بتوانیم در زمین های واگذار شده توسط بنیاد مستضعفان متقاضیان بیشتری را پوشش بدهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا