اخبار ویژهاقتصاد

۱۸۰۰ بنگاه املاک در سطح کشور پلمب شده است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، نماینده وزیر راه و شهرسازی در ساماندهی بازار املاک و مستغلات گفت: تاکنون در سطح کشور هزار و ۸۰۰ بنگاه املاک پلمب شده و این مهم بروز رسانی خواهد شد.
بهادر اکبرزادبا بیان اینکه در راستای کنترل بازار مسکن بازرسی از بنگاه املاک انجام می شود،گفت: از زمان تشکیل کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات تاکنون بیش از سه هزار بازدید در سطح استان تهران از مشاورین املاک انجام گرفته که ۷۰۰ بنگاه املاک پلمب شده است. 
وی با بیان اینکه فعلا آمار دقیقی از بازرسی مشاورین املاک در سطح کشور نداریم و به زودی اعلام می شود،اظهار کرد: در سطح کشور تاکنون هزار و ۸۰۰ بنگاه املاک پلمب شده و تا آخر شهریورماه این آمار به طور دقیق بروز رسانی و اعلام می شود. 
نماینده وزیر راه و شهرسازی در ساماندهی بازار املاک و مستغلات ،با بیان اینکه معاونت بازرسی مشاورین املاک در سطح وزارت راه و شهرسازی تازه تاسیس و نوپا است، تاکید کرد: همکاری برخی ادارات به نسبت خوب است ولی عدم همکاری برخی از ارگان ها به علت خلاء قانونی نیست بلکه به علت مصوبات داخلی است که در کارگروه این مشکل به زودی حل می شود. 
اکبرزاده، با بیان اینکه در سطح استان زنجان هزار و ۱۶۰ بنگاه املاک وجود دارد،افزود: از این تعداد ۶ درصد معادل ۹۳ بنگاه معاملات املاک فاقد پروانه کسب است  و در همین خصوص در سطح کشور هنوز به جمع بندی نرسیدیم و باید آمار جامع تکمیل شود و به محض آماده شدن اعلام خواهد شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا