سیاسی و اجتماعی

برپایی میزخدمت توزیع برق همزمان با نمازجمعه زنجان

میزخدمت شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در آیین‌های عبادی سیاسی نمازجمعه شهر زنجان با حضور مدیرعامل این شرکت برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، پیام جوادی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان،ارائه خدمات و رسیدگی به مطالبات مردمی را هدف اصلی برپایی این میزخدمت دانست و افزود: پاسخگویی به سوالات شهروندان پیرامون نحوه رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف انرژی، تشریح وضعیت تولید و توزیع برق در کشور و همچنین نحوه برخورداری مشترکان از پاداش‌های کاهش مصرف از مهمترین مباحث مطرح شده در این میز خدمت بود.
جوادی با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با حدود نیم‌میلیون مشترک در استان یکی از گسترده‌ترین دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم است، افزود: حدود ۱۴هزارکیلومتر شبکه توزیع برق در استان زنجان و ارائه خدمت و برق پایدار به دورافتاده‌ترین نقاط استان زنجان با تلاش و همت همکاران حاصل شده است. خوشبختانه شرکت توزیع با نیم میلیون مشترک برق از دستگاه‌های پیشرو در رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مردمی است و همکاران ما در این مجموعه به صورت شبانه‌روزی از طریق سامانه‌ ۱۲۱ آماده پاسخگویی به هم‌استانی‌های بزرگوار هستند.
جوادی رضایتمندی مشترکان برای دریافت خدمات را اولویت اصلی توزیع برق استان عنوان و اضافه کرد: ارتباط مستقیم مردم با مدیران موجب تسریع در ارائه خدمات و پاسخ‌گویی بدون واسطه مدیران به ارباب رجوع در این میزهای خدمت موجب دلگرمی شهروندان و اعتماد بیش از پیش آنان به خدمت‌گزاران صنعت توزیع برق استان است.
پیام جوادی افزود: مشترکان می‌‎توانند با دریافت و نصب اپلیکیشن “برق‌من” از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به نشانی www.zedc.ir کلیه خدمات این شرکت را به صورت کاملا غیرحضوری دریافت نمایند. درخواست انشعاب، دریافت میزان کارکرد، پرداخت هزینه برق مصرفی، اطلاع از خاموشی‌ها و گزارش خاموشی و… از بخش‌های مختلف این نرم‌افزار کاربردی است.
گفتنی است پس از پایان آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، راهپیمایی باشکوه نمازگزاران زنجانی در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم برگزار گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا