فرهنگ و هنر

درخشش صداوسیمای مرکز زنجان در بین مراکز استانهای رسانه ملی

درخشش صداوسیمای مرکز زنجان در بین مراکز استانهای رسانه ملی بنا بر اعلام مرکز تحقیقات رسانه ملی، شبکه اشراق و شبکه استانی رادیوی زنجان موفق شدند در بین برترین های استانها از منظر میزان مخاطب قرار گیرند .

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، طبق آخرین نظر سنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، در سه ماهه اول سال جاری شبکه استانی صدا با جذب ۴۳درصد مخاطب که از تاریخ تأسیس آن بی نظیر بوده، در رتبه دوم کشوری و شبکه اشراق نیز با جذب ۶۴ درصد مخاطب موفق به کسب رتبه دوم در بین مراکز۳۳ گانه سازمان از منظر میزان مخاطب شدند.
گفتنی است برخی از عوامل و دلایل مهم و موثر که در افزایش مخاطب شبکه های استانی سیما و صدا و کسب این موفقیت تأثیرگذار بوده اند ، می توان به موارد ذیل اشاره کرد :
شبکه اشراق : شناخت درست مخاطب و جاگذاری برنامه های اذان گاهی در کنداکتور روتین ، پاسخ به نیاز مخاطبان در زمینه ساخت و پخش سریالهای ترکی با بازیگران محلی و با ژانر طنز در ساعات پربیننده شبانه تلویزیون استانی، پاسخگویی به درخواست مخاطبین از برنامه های مطالبه و پیگیری دغدغه ها و مشکلات هم استانی ها در برنامه های گفتگومحور، پخش روزانه مسابقه تلفنی و… ، پخش روزانه برنامه های گئجه لر شبانگاهی با محوریت موسیقی و فولکلور زنجان، ارتقاء کیفیت برنامه های خانواده، کودک، سلامت محور و … در سال های اخیر. رادیو استانی: افزایش میان برنامه های موسیقایی محور در ژانرهای مختلف و لابلای کنداکتور پخش، افزایش مدت زمان و تغییر آیتم های برنامه طنز دوزدان و بازپخش در ساعات مختلف شبانه روز، برنامه های چالشی و مطالبه محور دانیشیق و تماس سیزدن، پیگیرلیق بیزدن و اطلاع رسانی مسئولین مدعو جهت پاسخگویی ، افزایش تولیدات تعاملی( مخاطب ساخت) بواسطه برنامه صدای آشنا و تعبیه برنامه های کوتاه و ۵ دقیقه ای جهت ایجاد ضرباهنگ و ریتم در کنداکتور و …. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا