دین و مذهب

اختصاص ۷۳ تن برنج، آرد و شکر برای موکب های اربعین

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در آستانه اربعین حسینی از اختصاص ۷۳ تن برنج، آرد و شکر از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی موکب اربعین حسینی(علیه السلام) خبر داد.
ولی اله زمانی با اشاره به تامین کالاهای مورد نیاز زائرین اربعین حسینی(علیه السلام)، اظهار کرد: ۷۳ تن برنج، آرد و شکر به منظور برپایی آئین‌های عزاداری اربعین حسینی(علیه السلام) و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیئت‌های مذهبی و تکایا قرار می‌گیرد.
این مقام مسئول با اعلام اینکه این کالاها شامل ۴۱ تن برنج، ۳۰ تن آرد و ۲ تن شکر است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب‌های اربعین حسینی(علیه السلام) در کشور عراق در نظر گرفته شده است و با هماهنگی و معرفی نماینده ستاد عتبات عالیات استان زنجان، تحویل خواهد شد.
زمانی با تأکید بر اینکه طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب های اربعین حسینی(علیه السلام) برای این ایام گرانقدر، با قیمت دولتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای ادارات کل غله و خدمات بازرگانی زنجان و کارخانجات آردسازی استان زنجان تأمین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا