سیاسی و اجتماعی

جانبازان از اجر و ثواب اخروی برخوردارند

جانبازان از اجر و ثواب اخروی برخوردارند و این دیدارها تنها برای یادآوری روزها و خاطرات دفاع مقدس برای ماست.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ،به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان گرانقدر، داریوش اشکانی پور، مدیر کل استاندارد استان زنجان به همراه نماینده بنیاد شهید استان و جمعی از کارکنان اداره کل با حضور در منزل دو جانباز بزرگوار با آنها دیدار و گفتگو کردند.
گفتنی است ، در این دیدار ساده و صمیمی که در منزل دو جانباز بزرگوار حسین عبدی و سید قدیر موسوی انجام شد، مدیر کل استاندارد استان، حماسه آفرینی و جان فشانی این عزیزان را ستودنی خواند و اعلام کرد: ملت ایران آسایش امروز خود را مدیون دلاور مردانی است که عمر خود را خالصانه برای دفاع از کیان و عزت و شرف ایران نثار کردند.
اشکانی پور با بیان اینکه شهدا و جانبازان با ایستادگی خود این نظام مقدس را به اوج سربلندی و افتخار رساندند افزود: این عزیزان با ایثار خود، عزت و شرف را برای ملت ایران به منصه ظهور گذاشتند و ما بایستی به عهد خود بر تداوم راهشان در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند باشیم.
وی در پایان اظهار کرد: جانبازان از اجر و ثواب اخروی برخوردارند و این دیدارها تنها برای یادآوری روزها و خاطرات دفاع مقدس برای ماست و ملت ایران اسلامی تا ابد مدیون خون پاک شهدا و دلاورمردی های جانبازان و آزادگان عزیز است که این امر وظیفه ما را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا