فرهنگ و هنر

برگزاری چهل و هفتمین جلسه انجمن سپیدار کانون زنجان

چهل و هفتمین نشست تخصصی انجمن سپیدار استان را با مشارکت انجمن نویسندگان نوجوان مازندران (نکورویان داستان) برگزار کرد.

برگزاری چهل و هفتمین جلسه انجمن سپیدار کانون زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ به نقل از فاطمه سلیمانی کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان زنجان گفت: داستان­ نویسان نوجوان انجمن سپیدار، در چهل و هفتمین جلسه‌ی انجمن، میزبان دکتر سمیه آورند؛ نویسنده و پژوهشگر حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان بودند.

وی افزود: در این جلسه‌ی برخط که با حضور جمعی از نویسندگان نوجوان ، مربیان و کارشناسان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان و مازندران برگزار شد ، تعدادی از اعضا ضمن قرائت جدیدترین آثار خود از صحبت‌های کارشناسان مهمان برنامه بهره بردند.

سلیمانی به مواردی از این برنامه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تحلیل و بررسی داستان “مرد”، نوشته­ی محمود دولت آبادی از منظر شیوه‌ی روایت، شخصیت پردازی و بررسی مولفه‌های داستان، همینطور نقد و بررسی آثار اعضا از جمله مواردی بود که در این نشست به آنها پرداخته شد.

گفتنی است، این جلسه از سلسله نشست‌های انجمن سپیدار برای بیست و دومین بار پیاپی، با توجه به شرایط موجود و عدم امکان برگزاری جلسات حضوری در قالب گفتگوی برخط برگزار شد.

توانمندسازی اعضای به قالب رسیده‌ی شعر و داستان که طی فرایند مستمر آموزشی کارگاه‌های تخصصی را گذرانده‌اند، پرورش این استعدادها و آشنایی آنها با ادبیات نقد از اهداف مهم برگزاری جلسات انجمن ادبی می‌باشد.

جلسات انجمن سپیدار بصورت ماهانه و با حضور نویسندگان، شاعران و کارشناسان مطرح کشوری در دو حوزه‌ی شعر و داستان برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا