فرهنگ و هنر

آغاز  ثبت نام ۴۵ دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه  

ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان زنجان آغاز شد.

آغاز  ثبت نام ۴۵ دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حجت‌الاسلام سید موسی موسوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: فقط در صورتی که متقاضیان شرکت کننده امکان ثبت‌نام ندارند می‌توانند با مراجعه به ادارات اجرایی اوقاف در کلیه شهرستان‌ها ، مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه رشته‌های در نظر گرفته شده برای شرکت متقاضیان شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، دعا خوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مدیحه‌سرایی و همخوانی است، گفت: متقاضیان باید شخصا به سایت مسابقات مراجعه و در رشته مورد علاقه‌شان ثبت‌نام کرده و کد پیگیری دریافت کنند.

موسوی از اضافه شدن دو رشته جدید به این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: دو رشته جدید نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه شامل این رشته‌ها است.

لازم به ذکر است، متقاضیان به‌طور هم‌زمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در یکی از رشته‌های انفرادی آوایی (قرائت تحقیق و ترتیل، تمام رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی) و یک رشته گروهی (مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم) اقدام کنند.
همچنین به‌منظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن، تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر رشته‌های فوق، در یکی از رشته‌های معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه) ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف از ۲۱ اردیبهشت تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ از طریق سایت مسابقات قرآن کریم به آدرس WWW.quraniran.ir انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا