اقتصاد

راه اندازی سامانه تله متری در شهر نیک پی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سامانه تله متری تاسیسات تولید و ذخیره آب شهر نیک پی از توابع شهرستان زنجان راه اندازی شد.
علی محمد نادرخانی اظهار کرد: این سامانه با هدف اندازه گیری و کنترل پارامترهای منابع تولید و پایش سطح و پایدارسازی مخزن آب شرب و جلوگیری از هدر رفت آب و همچنین کنترل پارامترهای کیفی آب راه اندازی شد.
وی افزود: عملیات توسعه سامانه های تله متری به عنوان زیرساختی برای هوشمندسازی کنترل و مدیریت تاسیسات آب و فاضلاب در دست انجام بوده که توسط شرکت های دانش بنیان انجام می شود.
مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: در گام بعدی اجرای این طرح، هوشمندسازی تاسیسات آبرسانی روستاهای دواسب و مجتمع معجزات انجام خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون تاسیسات تله متری در شهرهای ابهر، زرین آباد، دندی،گرماب، سلطانیه، حلب، هیدج، صائین قلعه، قیدار و چاه های شرقی شهر زنجان در مدار بهره برداری بوده و به تدریج در تمام تاسیسات شرکت آبفا مورد بهره برداری قرار می گیرد.
نادرخانی گفت: ۴۶ روستا در سطح استان نیز از این خدمات بهره مند هستند که با برنامه ریزی های انجام شده شاهد توسعه سامانه های تله متری در اقصی نقاط استان خواهیم بود.
وی یادآورد شد: با توجه به پراکندگی تاسیسات شرکت آب و فاضلاب و ضرورت انجام کنترل و اندازه گیری دقیق و سریع منابع تولید و مخازن ذخیره آب از راه دور، سامانه های تله متری راه اندازی می شوند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود : هوشمند سازی تاسیسات آب شرب زنجان در قالب اعتبارات ملی در حال اجرا می باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا