اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

بازدید استاندار زنجان از مجتمع امدادی هلال احمر   

بازدید استاندار زنجان از مجتمع امدادی هلال احمر

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،دکتر محسن افشارچی سرزنده از مجتمع امدادی هلال احمر بازدید و در جریان میزان آمادگی و نحوه خدمت رسانی برای هموطنان در جاده های استان قرار گرفت.
وی از خدمات و تلاش های شبانه روزی امدادگران و نجاتگران هلال احمر در امدادرسانی به در راه اماندگان و حادثه دیدگان قدردانی کرد.

نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان زنجان در آماده باش قرار دارند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در این بازدید از آماده باش تیم‌های امداد و نجات زمستانی در ۱۴ پایگاه‌ و هشت پست امداد و نجات خبرداد و گفت: به دنبال هشدار نارنجی هواشناسی استان مرخصی همه نیروهای امدادی هلال احمر درسطح استان لغو شده است.
سید قاسم موسوی اظهارداشت: در زمان حاضر تیم های عملیاتی مجهز به تجهیزات زمستانی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان زنجان شبانه روزی حضور دارند که در صورت نیاز خدمات امدادی ارائه می دهند.
وی خاطرنشان کرد: همه پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.
موسوی خاطرنشان کرد: برای اسکان موقت در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در جاده های استان زنجان در مساجد و مکان های از قبل پیش بینی شده با هماهنگی مدیریت بحران و فرمانداران استان انجام شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: روزانه ۵۵ نفر پرسنل هلال احمر و ۱۲۰ امدادگر و نجاتگر در پایگاه های و پست های امداد و نجات شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث هستند.
موسوی ادامه داد: زمستان امسال سه پایگاه موقت امداد و نجات به منظور ارتقای سطح پاسخگویی سریع و مناسب به حوادث سوانح احتمالی و ضرورت ارائه خدمات بهینه امداد و نجات در کیلومتر هشت و ۶۸ جاده ترانزیت زنجان – ابهر و کیلومتر ۱۳ جاده ترانزیت زنجان – میانه فعال شده است.
وی اظهارداشت: آمبولانس، خودروی نجات، خودروی کمک دار امداد و سایر ماشین آلات امدادی، چند منظوره و بالگرد نیز برای طرح امداد و نجات زمستانی مجهز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا