سیاسی و اجتماعی

راه اندازی سامانه نظرسنجی کارکنان شهرداری زنجان

سامانه نظرسنجی کارکنان بمنظور سنجش میزان رضایت مندی از نحوه ارائه خدمات در شهرداری زنجان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار زنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: به همت و تلاش راهبردی مدیریت تحول و نوسازی شهرداری، طرح نظرسنجی کارکنان در قالب سامانه بمنظور شفافیت و عملکرد در ارائه خدمات بهتر به شهروندان متقاضی اجرایی می شود.
مطلبی افزود: پیشبرد اهداف و بهبود خدمات رسانی در مجموعه مدیریت شهری نیاز به تجزیه و تحلیل موردی از رفتار کارکنان با مراجعین دارد تا بدین ترتیب علاوه بر استاندارد سازی جنبه های تشویقی شغل مورد تصدی افراد، تسریع در روند انجام امورات و رضایت مندی ارباب رجوع را به همراه داشته باشد.
وی با اشاره به نصب تابلوهای حاوی QRکد و شناسه نظرسنجی مدیران و کارکنان هر حوزه در سر درب محل فعالیت آنها، تاکید کرد: در روش نخست شهروندان می توانند ضمن فعال نمودن اینترنت تلفن همراه خود با اجرای نرم افزار دوربین یا بارکد خوان مقابل QRکد وارد سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شده و پس از ثبت شماره همراه جهت دریافت کد امنیتی به سولات مطرح شده برای نظرسنجی کارمند ارائه کننده خدمت پاسخگو باشند.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار زنجان، بهره برداری از شناسه نظرسنجی مندرج در تابلوی هر یک از کارکنان را بعنوان روش دوم اجرای این طرح دانست و گفت: شهروندان متقاضی خدمات با وارد کردن شناسه مورد نظر هر کارمند در گوشی همراه خود می توانند در این نظرسنجی شرکت نمایند.
وی با تقدیر از حس مسولیت پذیری مراجعین در شهرداری، خاطرنشان داشت: از شهروندان متقاضی خدمت در شهرداری درخواست داریم با دقت تمام و بدون در نظر داشتن ملاحظات به سوالات مطرح شده پاسخ دهند تا همکاری و مشارکت گسترده آن ها برای در خدمات رسانی بهتر شهری، یاری گر شهرداری باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا