اخبار ویژهاقتصاد

رونمایی از اولین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک در زنجان

اولین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک با حضور معاون رییس جمهور در زنجان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرعامل گروه صنعتی ایران  ترانسفو در بازدید معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بینان رئیس جمهور از شرکت ایران‌ترانسفو و رونمایی از آخرین دستاوردهای این شرکت، گفت: ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک، برای اولین بار در کشور توسط شرکت ایران‌ ترانسفو تولید و طراحی شده و تا یک ماه دیگر تست آن انجام می‌شود.
مهدی صادقی‌نیارکی افزود: ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک، برای اولین بار در کشور توسط شرکت ایران‌ترانسفو تولید و طراحی شده و تا یک ماه دیگر تست آن نهایی می‌شود.
وی اظهار داشت: در حاشیه این بازدید همچنین از آخرین دستاورد‌های شرکت در قالب نمایشگاه بازدید به عمل آمد و با تلاش مجموعه زنجیره ارزش کامل شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ترانسفو تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه‌های دانش‌بنیان با جذب سرمایه‌گذار قدم‌های موثر بیشتری برداریم.
وی اذعان کرد: سال آینده با توجه به افزایش سفارش در بخش صنعت و همچنین صادرات با افزایش تولید مواجه خواهیم بود.
صادقی‌نیارکی با اشاره به اینکه این شرکت، شرکت برتر در حوزه صادرات است گفت: طبق هماهنگی که با کارگروه صادرات در مجموعه ایران‌ترانسفو انجام شده، ترانس کوره در کشور برای اولین بار تولید شد؛ این ترانس در کشور ساخته نمی‌شد و کلا وارداتی بود اما امروز توانسته توسط شرکت ترانسفو به تولید برسد.
وی با اشاره به اینکه تا حال حاضر پنج ترانس کوره تولید شده، اذعان کرد: این ترانس طراحی منحصر به فردی دارد با این حال قرارداد تولید ۱۲ ترانس‌ کوره دیگر نیز منعقد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا