علم و فناوری

همکاری اتاق بازرگانی زنجان با یونسکو

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با برگزاری سمینارها، کارگاه‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی نه تنها در صدد ایجاد زمینه رشد و فضای تخصصی برای گروه‌های هدف می‌باشد بلکه با ارزیابی علاقه‌مندی‌های شرکت‌کنندگان، تلاش میکند آخرین دستاوردهای موضوعات قابل توجه را با همکاری مدیران موفق و صاحبنظر و سازمان های بزرگ و بین‌المللی ارایه نماید.
اتاق بازرگانی زنجان در دوره جدید با تکیه بر نقطه نظرات اعضا،متخصصین ، مشاوران زبده و با خرد جمعی اهدافی را دنبال میکند که بتواند ضمن معرفی صحیح ساختار و اهداف اتاق‌های بازرگانی، نقش و اثر مطلوب خود را نیز در توسعه فضای اقتصادی استان ایفا کند. بنابراین این بار،  اتاق بازرگانی زنجان اولین همکاری خود را با یونسکو در قالب کارگاه آموزشی یک روزه تجربه میکند.
یونسکو سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد است که به دنبال ایجاد صلح از طریق همکاری بین المللی در حوزه های آموزش، علوم و فرهنگ است. یونسکو سازوکارهای آموزشی را به منظور کمک به مردم ایجاد کرده و بسط و گسترش می‌دهد تا همچون شهروندان جهانی زیست نمایند.
اتاق بازرگانی زنجان نیز با در نظر گرفتن  شاخص‌های خود و رویکردهای یونسکو اولین قدم خود را با همکاری با “باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو” به دلیل  جایگاه رسانه‌ها و اهمیت شناخت نقش آنها در مدیریت  آغاز کرده است.
شایان ذکر است اتاق بازرگانی زنجان در ۳۱ مرداد سال جاری نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه را با هدف تعریف و تبیین ارتباط جدید و صحیح  فی‌مابین اقتصاد و رسانه برگزار کرد و همچنان در همین راستا تلاش میکند تا با پایه‌ریزی برنامه‌های مختلف فعالان این دو حوزه را به هم نزدیک‌تر کند که با شاکله فعالیت‌های یکدیکر بیش از پیش آشنا شوند.
کارگاه یک روزه “مدیران عصر رسانه” با همکاری اتاق بازرگانی زنجان و یونسکو سه شنبه مورخه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰ با تدریس دکتر معصومه نصیری به صورت رایگان در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی زنجان برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان میتوانند جهت ثبت حضور خود در این رویداد به لینک ذیل مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا