اخبار ویژهعلم و فناوری

رشد ۱۸ درصدی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته

اقبال عمومی مردم از دانشگاه پیام نور نشان دهنده شیوه صحیح آموزش منطبق با سبک زندگی جامعه امروز ایران در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رییس دانشگاه پیام نور زنجان با اشاره‌ به رشد ۱۸ درصدی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته گفت:شیوه آموزش باز و ترکیبی دانشگاه پیام نور و هماهنگی و انطباق آن با نحوه زندگی مردم واز مهمترین دلایل افزایش اقبال قشرهای مختلف مردم به تحصیل دربزرگترین دانشگاه دولتی کشور است
دکتر رویا کرمی افزود: براساس اعلام سازمان سنجش، بیش از ۵۱ هزار داوطلب تحصیل در مقطع کارشناسی، با رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته، دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده اند که از این تعداد حدود ۸۰۰ نفر پذیرفته شده ۷ مرکز/واحد استان زنجان هستد.
وی اظهار داشت: رشد ۱۸ درصدی قبولی در دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته، نشانگر افزایش اعتماد وتداوم اقبال واستقبال مردمی از تحصیل دربزرگترین دانشگاه دولتی کشور به ویژه به دلیل شیوه ی آموزش باز و ترکیبی دانشگاه پیام نور است.
رییس دانشگاه پیام نور زنجان یاد آور شد: فرآیند اطلاع رسانی برای پذیرش داوطلبانی که در مراکز و واحدهای استان زنجان پذیرفته شده اند همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.
دکتر کرمی همچنین اظهار داشت:ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌ شود.
وی تاکید کرد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت گلستان در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی، می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه اعلام شده در صفحه اول سایت وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
وی همچنین یادآور شد: تاریخ انتخاب واحد پذیرفته شدگان جدید از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۸ فروردین و تاریخ درخواست مهمان برای این دسته از پذیرفته شدگان نیز ۱۵ لغایت ۲۶ فروردین خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا