اقتصاد

۱۵ هزار و ۵۷۸ خانوار کمیته امداد ساکن روستاها هستند

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر ۱۵ هزار و ۵۷۸ خانوار معادل ۵۶ درصد از مددجویان کمیته امداد ساکن روستاها هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ روح اله صالحی افزود: این تعداد خانوار؛ شامل ۲۸ هزار و ۵۴۸ نفر مددجو است که در نقاط مختلف استان ساکن هستند.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد برنامه‌های مختلفی برای توانمندسازی مددجویان روستایی اجرا می‌‎کند، گفت: کمک به توسعه اقتصادی روستاییان از طریق ایجاد طرح‌‎های اشتغالزایی به ویژه در حوزه مشاغل بومی از جمله اقدامات کمیته امداد در این مناطق است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای طرح جهاد روشنایی در روستاها و مناطق محروم بیان کرد: در قالب این طرح؛ انرژی برق تولیدی از هر پنل خورشیدی نصب شده در روستاهای استان از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان خریداری و وارد مدار می‌شود.
صالحی در ارتباط با ساخت مسکن برای مددجویان روستایی نیز گفت: ما در گفت‌وگوهای پیشین اعلام کردیم تا پایان سال ۱۴۰۲ در تمامی روستاهای کشور، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد صاحب خانه خواهند شد و به تعبیری در تلاشیم تا پایان این سال به وعده خود در قبال روستاییان عمل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا