اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

دستاوردهای دولت هنرمندانه به مردم منعکس شود

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با ابزار مختلف و انعکاس واقعیت به شکل هنرمندانه، بایستی اطلاع رسانی لازم از دستاوردهای دولت به جامعه صورت پذیرد.
ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تبریک پیروزی تاریخی مقاومت فلسطین افزود: این عملیات ترکیبی، اولین عملیات بی نظیر جبهه مقاومت بود که موجب بهت همگان بویژه رژیم صهیونسیتی و حامیان آنها در نظام سلطه شد.
رفیعی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اطلاع رسانی اقدامات دولت خاطرنشان کرد: دولت در حوزه های مختلف از جمله اصلاح ساختارها، بسط عدالت، محرومیت زدایی، گره گشایی و حل مشکلات مردم و ایجاد رضایت عمومی تلاش می کند ولی اغلب حتی مدیران و کارکنان بخشهای مختلف، از خدمات دولت اطلاع ندارند.
وی گفت: دشمن با جنگ ترکیبی و رسانه ای برای سیاه نمایی و نا امید کردن مردم از کارآمدی نظام، تلاش می کند و باید مدیران، برنامه ویژه‌ای را برای خنثی کردن برنامه دشمن و تزریق امید در جامعه داشته باشند.
رفیعی افزود: امسال با توجه به برگزاری انتخابات دشمن تلاش خود را مضاعف کرده، لذا مدیران نیز باید احساس مسئولیت بیشتری در این زمینه داشته باشند و با تولید محتواهای جذاب با استفاده از ابزار هنر ، به تناسب مخاطبین مختلف برای اطلاع رسانی و امیدآفرینی در جامعه اقدام کنند.
وی افزود ، نوع نگاه مدیران به مقوله اطلاع رسانی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت بسیار حایز اهمیت است و با شرایط موجود و صف آرایی دشمنان و از سویی مطالبه شخص مقام معظم رهبری برای جهاد تبیین ، رویکرد همه ما نیز باید جهادی باشد نه اداری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا