سیاسی و اجتماعی

تامین و اصلاح زیرساخت های برق مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در زنجان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از آماده سازی شبکه های روشنایی معابر و توزیع برق مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهرزنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، جوادی با اشاره به اینکه جامانده‌ها چشم انتظارند و تنها درخواستشان از آن‌ها که رفته‌اند این است که به نیابت از آن‌ها سلامی کنند و چند قدمی از پیاده‌روی‌شان در مسیر بهشت را به یاد آن‌ها که جامانده اند انجام دهند. افزود: باهدف برگزاری هرچه بهتر و باشکوه راهپیمایی جاماندگان اربعین و برقراری الفت با زائرین حرم اباعبدالله الحسین (ع) در زنجان شبکه های روشنایی معابر مسیر تعیین شده بطور کامل اصلاح و ساماندهی شده و آمادگی کامل برای تامین برق ۳۵ موکب مستقر در این مسیر را داریم.
وی به جابجایی تابلو اندازه گیری و کنتور برق یادمان شهدای گمنام در محل مجموعه تفریحی وگردشگری گاوازنگ همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: به همت پرسنل خدوم اموربرق اشراق برای اجرای این طرح ۱۵۰ متر شبکه خودنگهدار احداث شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تاکید کرد: همزمان با روز اربعین اکیپ های حوادث و فوریت های برق ، اکیپ انشعابات و اکیپ های عملیاتی در مسیر پیاده‌روی در آماده باش کامل هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا