اخبار ویژهاقتصاد

اجرای طرح در ۳۵۰ مدرسه در مناطق کم برخوردار

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح شهید عجمیان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به مناطق و نواحی ۱۴گانه آموزش و پرورش استان ارسال گردید.
حمیدرضا اسلامی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان، تصریح کرد: طرح شهید عجمیان در ۱۴ منطقه آموزشی و ۳۵۰ مدرسه استان در حال اجرا می باشد.
اسلامی اضافه کرد: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش‌آموزان اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار بسیار مهم است، اضافه کرد: این موضوع با کار گروهی و همکاری همگانی در بخش‌های مختلف حاصل می‌شود.
وی ادامه داد: طرح شهید عجمیان در نظر دارد با بسیج نیروهای جهادی درون و بیرون از آموزش و پرورش و با کمک نهادهای حاکمیتی نسبت به بهسازی و شاداب سازی و تعمیرات مدارس در مناطق کم برخوردار اقدام کند.
وی با اشاره به اینکه در بحث طرح شهید عجمیان مدارس مناطق کم برخوردار در اولویت هستند،گفت:حدود ۱۹۰ گروه جهادی استان زیر نظر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در این طرح مشارکت دارند.
گفتنی است، شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت و بر این اساس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تاسی به سیره این شهید بزرگوار قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه‌های جهادی در مدارس گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا