اخبار ویژهاقتصاد

برگزاری نمایشگاه صادرات ایران به روسیه در زنجان

برای نخستین بار نمایشگاه صادرات ایران به روبرای نخستین بار در استان زنجان ، نمایشگاه صادرات ایران به روسیه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مهندس مجید گلشنی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه در زنجان موجب همکاری های بلندت و ارائه توانمندی های صادراتی استان زنجان خواهد شد.
وی با بیان اینکه کالاهایی که در استان زنجان تولید می کنیم و مزیت رقابتی و نسبی خوبی در آن داریم در این نمایشگاه قابل ارائه و عرضه خواهد بود، افزود: باید تلاش کنیم در بستر نمایشگاه های بین المللی بتوانیم کالاهایی که توان رقابتی در آن ها داریم را به سمت صادرات سوق دهیم.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه زمانی می توانیم این مهم را محقق کنیم که شناخت صحیح از نیازها، سلایق و بازار کشورهای هدف داشته باشیم، یادآور شد: این نمایشگاه برای تجار روسی برگزار می شود و باید افرادی که در آن شرکت می کنند را به سمت هدف ها و نیازهای مشتریان و تجار روس هدایت کنیم تا بتوانیم توانمندی های خودمان را به طور موثری عرضه نماییم.
وی تصریح کرد: بدون تردید ارزش برگزاری هر نمایشگاه صرفا به ارزش قراردادهای نمایشگاه ارزیابی نمی شود. برگزاری این نمایشگاه ها در استان ما دستاورد زیاد دارد. یکی از آن ها ارتباط موثر و پایداری است که شکل می گیرد و منجر به همکاری گسترده و درازمدت می شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه در سال گذشته شرکت های ایرانی در قالب ۱۲ پاویون نمایشگاهی در کشور روسیه حضور داشتند ادامه داد : امسال به دنبال این هستیم جذب هیئت های مختلف تجاری را به کشور داشته باشیم و این مهم در قالب نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان میسر خواهد شد.
گلشنی خاطر نشان ساخت : نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه از ۱۸ لغایت ۲۱ مهرماه سالجاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا