سیاسی و اجتماعی

بازنشستگان هلال احمر سرمایه هایی ما هستند

به بهانه غدیر پس از سالها از بازنشستگان جمعیت هلال احمر استان زنجان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حکمت اله هاشمی در جشن غدیر و تجلیل از بازنشستگان هلال احمر استان ضمن تبریم عید امامت و ولایت روز جانشینی مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع) افزود: امیدوارم با تاسی از سیره ائمه اطهار و مولایمان علی (ع) بتوانیم در اهداف سازمانی و انسانی خود و با تشریک مساعی بازنشستگان، پیشکسوتان هلال احمر بتوانیم در تحقق آرمان های انسانی و ارزشمند پایدار باشیم.
وی با بیان اینکه باید با تلاش مشقت های وضعیت معیشت برای هموطنان را رفع کنیم، اظهارداشت: غدیر متعلق به مولا علی(ع) است و بهترین زمان برای تجدید میثاق برای همکاری و ارتقای سطح علمی و عملی هلال احمر است و در کنار مدیران عامل سابق شاگردی کرده و امروز به عنوان سرباز کوچکی در هلال احمر از تجربه بازنشستگان استفاده خواهیم کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: با استفاده از تجربیات بازنشستگان و تلاش به دنبال این هستم هلال‌احمر استان را که لایق بهترین هاست در سطح کشور لایق بماند.
هاشمی تاکید کرد: این‌ مهم نیازمند همفکری، خرد جمعی و تشریک مساعی است.
وی خاطرنشان کرد: عدم استفاده از وجود این گنجینه ها که سال های سال تجربه کسب کرده اند، بی مهری و بی انصافی است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اعتقاد و نیتی خیر برای هلال احمر داریم و آزمون و خطا انجام شده، استفاده از ظرفیت بازنشستگان و نیروهای خلاق در زمان فعلی بهترین فرصت برای ارتقاست تا این سرمایه های گرانقدر بی منت در خدمت هلال احمر باشند.
هاشمی، بازنشستگان را سرمایه های هلال احمر دانست و اظهارداشت: ما مستاجر شما هستیم و در حوزه های امداد و نجات، داوطلبان، جوانان ، منابع انسانی، درمان اضطراری و آموزش در قالب کارگروه های تخصصی از ظرفیت این سرمایه ها استفاده خواهد شد چرا که کلید واژه ها و مولفه ای اصلی هلال احمر را عملی انجام داده و دارای علم و تجربه اید.
وی تاکید کرد: بازنشسته های هلال احمر در گذشته آزمون و خطا انجام داده اند و امروز در اتاق فکربا تمام تجربیاتی که دارند می توانند برای اعتلای این مجموعه و اهداف آن مفید باشند و اگر مسلمان و معتقد هستیم و نیت خیری برای هلال احمر داریم باید از این ظرفیت استفاده کنیم.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: انتظار داریم با فعالیت و خرد جمعی همکاران باید از وجود بازنشستگان استفاده شود، گروهی تشکیل شده و در اتاق فکر کتاب خاطرات تدوین و ارزش های هلال احمر حفظ شود.
هاشمی با بیان اینکه اخلاق مدار باشیم و آن را حاکم کنیم، خاطرنشان کرد: برای نجات افکار و اندیشه هایی که شاید معیوب باشند، تلاش کنیم و خوب بودن را در عمل تعریف کنیم.
وی تاکید کرد: کد ۲ و اتاق فکر را فعال خواهیم کرد و در استان گیلان نیز یک باب سوئیت ویژه برای بازنشستگان هلال احمر استان زنجان در اختیار گذاشته ایم که می توانند از آن استفاده کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه بر دادن هدیه در روز عید غدیر تاکید کرد و افزود: با دادن هدیه فرزندان خود را شاد و این روز را برای آنها نهادینه کنید.
حجت الاسلام و المسلمین جواد نصیری یادآوری کرد: بر اساس روایتی از امام صادق (ع) هر کسی در روز غدیر دیناری هزینه کند ضامن هستیم تا آن را هزار برابر کنیم.
گفتنی است، در جشن غدیر که با حضور بازنشستگان هلال احمر استان زنجان برگزار شد از همکاران بازنشسته با اهدای هدایا تجلیل و از زحمات آنها در سال های خدمت قدردانی شد.
اجرای سرود با موضوع غدیر، اجرای برنامه ها و موسیقی شاد و خاطره گویی توسط بازنشستگان از دیگر برنامه های این جشن بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا