سیاسی و اجتماعی

ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری‌های زنجان تا پنجم آبان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی شهرداری‌های استان به صورت اینترنتی از روز گذشته آغاز شده است و تا پایان روز جمعه پنجم آبانماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.
سعید خلجی با اشاره به انتشار دفترچه آزمون استخدامی‌ شهرداری‌های زنجان در سایت جهاد دانشگاهی، افزود: پس از تلاش ۶ ماهه و با پیگیری‌های مدیریت استانی به ویژه استاندار و دفتر امور شهری استانداری، بحث جذب نیرو در شهرداری‌های استان زنجان به نتیجه رسید.
وی تصریح کرد: در همین راستا به منظور تامین بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان، از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و عملی(برای مشاغل عملیاتی آتشنشانی) و پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد کار معین دعوت به همکاری می‌شود.
این مسوول اضافه کرد: به متقاضیان توصیه می‌شود در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.
خلجی با بیان اینکه ۹۴ نفر در آزمون شهرداری‌های استان جذب می شوند، اضافه کرد: شرایط سنی و رشته‌های مورد نیاز در سایت جهاد دانشگاهی درج شده است.
وی گفت: کارت شرکت در آزمون از سه‌شنبه ۲۳ آبانماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس ir.hrtc قرار خواهد گرفت.
خلجی افزود: انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل، حداکثر سه برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای بالاترین نمره علمی در هر شغل با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت می‌پذیرد.
وی افزود: از کل سهمیه در نظر گرفته شده برای استان زنجان ۶۳ نفر سهمیه آزاد، ۲۵ نفر سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد، پنج نفر سهمیه ایثارگران پنج درصد و سه نفر سهمیه معلولان است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: از کل رشته‌های اختصاص یافته ۱۹ رشته بین زن و مرد مشترک است و یک رشته مربوط به آتش‌نشانی به صورت اختصاصی مردان برگزار می شود.
خلجی با بیان اینکه جذب نیرو در حوزه شهرداری‌ها در ۱۵ شهر استان انجام می‌شود، اضافه کرد: بیشترین سهمیه در این آزمون مربوط به شهرداری زنجان با ۷۰ نفر نیرو است.
وی با بیان اینکه حداقل سن در نظر گرفته شده برای داوطلبان ۲۰ سال و حداکثر سن هم ۴۵ سال است، گفت: البته این رده سنی با در نظر گرفتن مدرک تحصیلی متقاضیان اعلام شده است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان افزود: البته در رشته شغلی آتش‌نشانی به علت اینکه نیاز به آمادگی جسمانی دارد؛ حداکثر سن ۳۵ سال تعیین شد.
خلجی گفت: در آزمون آتش‌نشانی، افراد متقاضی باید در مصاحبه عملی شرکت کنند و در سایر رشته‌ها به غیر از آزمون کتبی باید مصاحبه تخصصی با نیروها انجام شود.
این مسوول در ارتباط با هزینه ثبت نام در آزمون هم گفت: هزینه ثبت نام ۲۳۲ هزار تومان تعیین شده است.
وی با بیان اینکه این آزمون بر اساس چارت سازمانی ارائه شده از سوی شهرداری‌ها و نیروهای مورد نیاز آنها برگزار می‌شود، اضافه کرد: با برگزاری این آزمون چارت سازمانی شهرداری‌های استان در حوزه نیروهای قراداد کار معین تکمیل می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا