اقتصاد

دستگیری سرکرده باند سارقان احشام در زنجان

 به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری سرکرده باند ۳ نفره سرقت احشام و کشف۱۲۰ راس گوسفند در عملیات کارآگاهان این فرماندهی خبر داد. 
سرهنگ کارآگاه محمد علی آدینه لو گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در حومه شهر زنجان  رسیدگی به موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت  این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا کارآگاهان  با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند  سرکرده باند سارقان احشام را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی ، در مخفیگاهش دستگیر کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان  با اشاره به این که متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت احشام و ۱۲۰ راس گوسفند اعتراف کرده، تصریح کرد: تحقیقات جهت کشف سرقت های احتمالی دیگر متهمان و تکمیل پرونده کماکان ادامه دارد.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در برسی های انجام شده مشخص شد سرقت هایی که توسط این سارقان صورت گرفته عمدتاً از اماکن و دامداری های با ضریب پایین امنیتی بوده لذا به دامداران و صاحبان احشام توصیه می شود نسبت به مقاوم سازی ، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت در محل نگهداری دام ها اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت ها نباشیم.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا