سیاسی و اجتماعی

بهره مندی ۴۸۲ دانش آموز نیازمند زنجانی از خدمات اردویی،آموزشی وتربیتی کمیته امداد

توجه به تربیت دینی جامعه هدف و متناسب سازی برنامه های اردویی با این نیاز ها از اهداف اصلی برگزاری اردوهای تربیتی، آموزشی و زیارتی برای مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد است .

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حجت الاسلام احمد جباری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از برگزاری اردوهای آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان تحت حمایت، توجه به ارتقاء سطح باورهای دینی، اعتقادی و تربیتی جامعه هدف را براساس اسناد بالادستی از رویکردهای اصلی این نهاد عنوان کرد و گفت: به همین منظور برنامه های مختلفی برای گروههای مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد در طول سال اجرا می شود.
وی افزود: با همین رویکرد در ۶ ماهه نخست سال جاری ۴۸۲ نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد زنجان به اردوهای فرهنگی و زیارتی اعزام شدند.
حجت الاسلام جباری با اشاره به اینکه اردوهای ذکر شده شامل اردوهای زیارتی شوق زیارت، اعزام به کربلا، اردوهای زیارتی سراسری و اردوهای داخل استانی بوده است، ادامه داد: برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی در کنار آموزش های اعتقادی، نتایج مطلوبی برای مددجویان در پی دارد و اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی موجب تحول ذهنی و قلبی آنها می‌شود.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان افزود: طی ۲ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا بسیاری از برنامه های حوزه فرهنگی برگزار نشد، اما اکنون فرصت برای تقویت این حوزه فراهم است و این اردوها از نظر سیاحتی تاثیر بسزایی در تقویت روحیه دانش آموزان و دانشجویان دارد و فرصت آشنایی با فرهنگ های مختلف را فراهم می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا