اقتصاد

لزوم ارتقای دانش و مهارت نیروی انسانی در کارخانجات

نیازمند آموزش و ارتقای دانش و مهارت نیروی انسانی زیرمجموعه کارخانجات هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،محمدهادی زاهدی‌وفا در مراسم افتتاح پروژه ملی استیل کورد در مجتمع تولیدی صبای زنجان اظهار داشت:برای گسترش تعاونی‌ها در همه استان‌ها برنامه‌ریزی ارائه شده است. با نهایی شدن این طرح، در حوزه تعاون شاهد رشد قابل قبولی خواهیم بود و سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون از اقتصاد کشور محقق خواهد شد.
وی به متنوع بودن حوزه فعالیت شرکت‌های تعاونی اشاره کرد و افزود: هر کدام از این تعاونی‌ها مشکلات خود را دارند به طور مثال مالکیت و طولانی شدن پروژه‌ها از جمله مشکلات شرکت‌های تعاونی مسکن است که برای حل مشکلات با مسؤولان مربوطه هماهنگی‌هایی انجام شده است تا اصلاح ساختاری هم روی داد.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اقدامی برای تعاونی‌های پیش‌بین شده در سیاست‌های کلی اصل ۴۴ با نام تعاونی‌های عام یا نوع دوم انجام نشده است، ادامه داد: باید تلاش شود که این تعاونی‌ها هم توسعه یابد.
این مقام مسئول با تاکید بر نقش مهم کارگران و مهندسان در چرخش چرخ‌های پیشرفت کشور اظهار داشت: با پیگیری و نظارت مسوولان استان کارهای بزرگی به انجام رسیده است.
زاهدی وفا با بیان اینکه باید از هر گونه حمایت و ایجاد فضای مناسب برای رشد و توسعه کشور استفاده کنیم، تصریح کرد: با تلاش و همت لازم کارهای زمین مانده در مدت کوتاهی به سرانجام خوبی خواهند رسید.
وی با اشاره به اینکه امسال، سال اشتغالزایی، تولید و دانش بنیان است گفت: باید در تولیدات ضریب دانش بنیانی قابل قبولی داشته باشیم.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: اگر از ظرفیت های موجود استفاده کنیم حتما رشد اقتصاد را می توانیم به درصد تعیین شده در بودجه برسانیم و برای تحقق این امر علاوه بر تلاش مضاعف، نیازمند آموزش و ارتقای دانش و مهارت نیروی انسانی زیرمجموعه کارخانجات هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا