سیاسی و اجتماعی

ایجاد نشاط و کمک به حفظ و ارتقاء سلامت

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، ایجاد نشاط و کمک به حفظ و ارتقاء سلامت را یکی از برنامه های مهم در طرح تحول نظام آموزشی در سیاست های دولت عنوان کرد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ ابوالفضل رفیعی، در آیین آغاز عملیات اجرایی یک باب مدرسه ۹ کلاسه در منطقه شناط ابهر و بهره برداری از چمن مصنوعی یک مدرسه در این منطقه با بیان اینکه بهره مندی اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان از امکانات و فضاهای فرهنگی موجود در دستگاههای مختلف، شور و نشاط اجتماعی را افزایش می دهد، گفت: این روند از سوی دیگر، میزان آسیب پذیری اجتماعی را کاهش می دهد.
وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی هایی در راستای توسعه و توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است، افزود: حتی تدابیر لازم اندیشیده شده تا در برخی موارد، ساکنان محلات مختلف هم بتوانند از امکانات ورزشی آموزشگاه های آموزش و پرورش و نیز سایر دستگاه ها و ادارات استفاده کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، که در راستای سفرهای شهرستانی هفته دولت به شهرستان ابهر سفر کرده بود گفت: تلاش می کنیم با بیشترین بهره برداری از ظرفیت های موجود، استفاده و دسترسی مردم به این امکانات را ایجاد کنیم.
رفیعی با بیان اینکه امیدواریم سیره شهیدان رجایی و باهنر ملاک عمل ما قرار گیرد تا با الهام از آنها ماندگار شویم، اظهارداشت: البته باید نیت کار نیز خدایی باشد تا عملمان ماندگار شود همانگونه که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به این مهم اشاره داشتند.
وی گفت: رهبری تاکید کردند اگر نیت کار برای خدا باشد قطعاً خدا نیز به آن کار برکت می دهد.
این مسئول ضمن تقدیر از همه دست اندرکارانی که در اجرای پروژه های آموزشی تلاش می کنند اظهارداشت: گزارش‌های ارائه‌شده از روند آماده سازی، حاکی از تلاش های شبانه روزی و بی وقفه در شهرستان و استان است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، گفت: امیدواریم مجموعه امکانات، فضاهایی را در مسیر پیش روی دانش‌آموزان قرار دهند تا با سلامت جسم و جان مسیر پیشرفت آینده را طی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا