اخبار ویژهاقتصاد

رشد ۱۴ درصدی مصرف بنزین در منطقه زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: مصرف بنزین در این استان در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۴درصد افزایش یافت.
حمید حبیبی در این باره افزود: میانگین مصرف ۶ماهه بنزین در بازه زمانی یاد شده در استان را ۲۸۶ میلیون و ۴۶۵ هزار لیتر اعلام کرد.
وی اضافه کرد: در نیمه نخست امسال برای سوخت‌رسانی هرچه بهتر به مردم، اقدامات زیادی توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه انجام شد از جمله برگزاری جلسات سوخت‌رسانی در ستاد تهران به طور مرتب انجام شد.
این مقام مسئول با اشاره به افزایش استفاده مردم از کارت سوخت شخصی، ادامه داد: شیوه‌نامه‌هایی نیز برای نظارت بیشتر بر جایگاه‌های عرضه سوخت و جلوگیری از تخلف‌ها ابلاغ شد و همه بخش‌های مرتبط در کشور برای اجرای آن‌ها بسیج شدند.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان همچنین از افزایش ۱۸درصدی مصرف نفت‌گاز در بخش غیرنیروگاهی در استان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: مصرف‌کنندگان این فرآورده در این بخش مواردی مانند کشاورزی، حمل و نقل ، صنایع ، ادارات و طرح های عمرانی هستند.
وی در ادامه میزان مصرف نفت سفید را در بازه زمانی یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۹ درصد کاهش و نفتکوره را با ۲۰ درصد کاهش و گازمایع را با ۱۱ درصد کاهش و مصرف CNG را با ۷درصد کاهش برشمرد .
شایان ذکر است، استان زنجان از ۶۷جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت‌گاز و۴۰ جایگاه سی‌ان‌جی برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا