سیاسی و اجتماعی

عقاید و افکار شهید مطهری روشنگر راه رهجویان است

شهید مطهری الگوی جامعه بوده و افکار و عقاید ایشان روشنگر راه تمام رهجویان است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حجت الاسلام جواد جعفری صبح امروز در همایش حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در زنجان برگزار شد،اظهار کرد: شهید مطهری الگوی جامعه بوده و افکار و عقاید ایشان روشنگر راه تمام رهجویان است.
نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم گفت: امروز بنام نامی معلم و بهانه ای برای تقدیر از این عزیزان است‌.
نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت علم و دانش از نگاه امام صادق(ع)در احادیث مختلف خاطرنشان کرد: خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است چرا که در این راه بینش عمیقی پیدا کرده و زیر سایه دانش و آگاهی عمیق تقرب پیدا میکند.
حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه در سایه دانش عمیق انسان سعادت آخرت را نصیب خود میکند،خاطرنشان کرد: افرادی که به دنبال آگاهی عمیق نبوده و به حداقل آگاهی بسنده کنند خیر زیادی ندارند.
وی بابیان اینکه از این احادیث می توان به اهمیت توجه به علم و دانش در جامعه اسلامی پی برد،ادامه داد: پیروان اهل بیت حرکت در مسیر علم و دانش را سرلوحه امور خود قرار دادند.
نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی افراد با وجود علم و دانش راه ضلالت و گمراهی را در پیش گرفته اند، گفت: این افراد مبانی دین که مهمترین مولفه ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه است را انکار میکنند که میبایست متولیان فرهنگی در این زمینه ورود کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا