علم و فناوری

اعلام زمان آزمون برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، محمدرضا انصاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، از اعلام زمان آزمون برگزاری مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در سال ۱۴۰۲ خبرداد.
انصاری ضمن اعلام این حبر گفت: در راستای اجرای بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت و در نظر گرفتن ماده ۵ دستورالعمل اجرایی، در خصوص مرحله شهرستانی مسابقات مذکور، با عنایت به برنامه ریزی‌های لازم جهت اجرای مرحله شهرستانی، مسابقات در تاریخ ۲۷/۰۴/۱۴۰۲ به صورت همزمان رأس ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه در کلیه مراکز آموزشی تحت نظارت این اداره کل برگزار خواهد شد.
انصاری افزود: این مرحله از ارزشیابی مسابقات به‌صورت (کتبی – عملی) و درج نمره اکتسابی در سایت دفتر مسابقات تا قبل از اتمام مهلت ثبت نمرات به صورت کمی ثبت خواهد شد.
وی با اشاره به تبصره ۴ ماده ۵ اعلام داشت: کلیه رقابت کنندگانی که حد نصاب نمره ۷۰ از ۱۰۰ را در این مرحله کسب نمایند مستقیما به مرحله استانی راه خواهند یافت.
انصاری تصریح کرد: در ایران نیز سال‌‌هاست از طریق برگزاری المپیاد و مسابقه مهارت، استعداد افراد جوان کمتر از ۲۱ سال شناسایی و برای ارتقای و سرمایه‌گذاری بیشتر به سازمان‌ها و مراکز مربوطه معرفی می‌گردند، افزود: مسابقات ملی مهارت، رویدادی است رقابتی، پروژه محور، سالانه و سه‌ مرحله‌‌ای (شهرستانی – استانی – کشوری)، برای گروه هدف جوانان زیر ۲۱ سال و (کمتر از ۲۴ سال در رشته‌ های تیمی) حداکثر در ۵۶ رشته فنی و حرفه‌ای برگزار و نفرات منتخب کشوری به مسابقات بین المللی اعزام می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا