اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

لزوم تسهیل فعالیت گروهی مردمی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن به اشکال مختلف از جمله کار رسانه ای و عملیات روانی گسترده به دنبال زیر سوال بردن ارزش های جوامع اسلامی به ویژه عفاف و حجاب است گفت: خنثی کردن هجمه های دشمنان در گرو انجام فعالیت ها و برنامه های فرهنگی به ویژه برای قشر جوان و نوجوان است.
رفیعی در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان به ۲۱ تیرماه، سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم متدین و غیرتمند و مدافع حجاب به دست رضاخان اشاره کرد و افزود: وقایع تاریخی مشابه در جوامع مسلمان، نشان دهنده این است که حذف عفاف و حجاب از جامعه بعنوان یکی از نمادهای فرهنگ جوامع اسلامی ، از مدتها قبل مد نظر دشمنان این جوامع بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، با بیان اینکه در مقوله حجاب بایستی دستگاه‌های فرهنگی، نهادهای تربیتی و سازمان‌های آموزشی از همه ظرفیت و امکانات خود برای آموزش و نهادینه ساختن فلسفه حجاب بهره ببرند ادامه داد: اجرای برنامه های اصولی و آگاه سازی مردم، موجب خنثی سازی هجمه های دشمنان خواهد شد.
رفیعی با اشاره به نقش موثر مردم در بحث عفاف و حجاب گفت: گروه های مردمی با اجرای کارهای فرهنگی در خط مقدم دفاع از ارزشها و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب هستند و حمایت از این گروه ها و تسهیل گری فعالیت آنها لازم و ضروری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه پس از سالها جریان سازی علیه هنجارها و ارزش‌های جامعه اسلامی، در جریان اغتشاشات سال گذشته جنگ شناختی و ترکیبی دشمن باهدف براندازی نظام به اوج خود رسید، گفت: با وجود اینکه معدود افرادی در جنگ ترکیبی دشمن دچار مسأله شدند اما مردم متدین استان ، بار دیگر در خط مقدم دفاع از مبانی اعتقادی جامعه و آرمانهای اصیل انقلاب حضور یافته و در حال حاضر نیز مطالبه متدینین ، اعمال قانون حجاب در جامعه است.
وی ادامه داد: اکنون که اهمیت حجاب به‌عنوان سمبل تقابل نظام سلطه با ارزش‌های نظام اسلامی بیش از پیش روشن شده فلذا همه دستگاه‌ها و مردم در زمینه عمل به قانون و هوشیاری در قبال نقشه های دشمن و اقدامات فرهنگی مسئول هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا