اخبار ویژهاقتصاد

پیگیری مدیران باعث گشایش های زیادی در استان می شود

مدیران اجرایی باید توجه داشته باشند که با پیگیری های زیاد گشایش های زیادی اتفاق می افتد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان بر ضرورت پیگیری‌های مستمر در اجرای کارها تاکید کرد و گفت:موفقیت نسبی استان در اجرای طرح ها، ناشی از این پیگیری ها است.
محسن افشارچی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه رویکرد مدیریتی استان پیگیری مجدانه اجرای طرح های اساسی است، افزود: مدیران اجرایی باید توجه داشته باشند که با پیگیری های زیاد گشایش های زیادی اتفاق می افتد.
وی ادامه داد:برای دست یابی به اهداف تعیین شده باید این پیگیری ها هم از بخش بالادستی و هم در بخش پایین دستی دنبال شود.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح و تسریع در فرآیندهای پاسخگویی به استعلام ها برای سرمایه گذاری و اجرای طرح ها اشاره کرد و گفت:در حوزه پاسخگویی به استعلام ها در استان باید بهتر از این وضعیتی که هست، عمل کنیم.
افشارچی در بخش دیگری از سخنان به اجرای طرح نشانی استاندارد مکانی ملی (G-NAF) در استان اشاره کرد و ادامه داد:اجرای این طرح کاربردهای مختلفی دارد و لازم است زمینه های اجرای مطلوب آن با همکاری دستگاههای مختلف به ویژه شهرداری، فراهم شود.
گفتنی است،GNAF مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است که امکان بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می‌سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا