اخبار ویژهاقتصاد

شرکت پگاه تهدید را به فرصت تبدیل کرده است

آب ماست قبلا مشکل بوده که این تهدید به فرصت تبدیل شده است که طبق مطالعات آب ماست در شبکه پزشکی و سلامت قرار بگیرد‌.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از اردیبهشت سال گذشته بحث آزادسازی یارانه رو داشتیم، سعی کردیم با حداقل سود را داشته و مسولیت اجتماعی خود را انجام داده باشیم.
عباسی با اشاره به این که شرکت پگاه ۷دهه فعالیت دارد، افزود: ۲۲۰نفر در مجموعه پگاه فعالیت دارند که ۵۰ نفر در بخش توزیع و فروش و بیش از هزار نفر اشتغال غیر مستقیم فعالیت دارند.
وی اظهار داشت: طی هفته دولت ۲۵طرح توسعه و مطالعه و پژوهش افتتاح و آماده بکارگیری شده است که ۴۰ نفر نیرو جذب شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان خواهند شد.
مدیر شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان تصریح کرد: مدیران ارشد صنعت شیر ایران برای تجهیز واحد تصفیه خانه ۴/۵میلیارد تومان هزینه کردند.
عباسی افزود: شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان گواهی دانش بنیان از علمی فناوری ریاست جمهوری در رابطه با آب ماست دریافت کردند که تا سال آینده محصولی تولید و به بازار ارائه خواهد شد.
وی اظهار داشت:آب ماست قبلا مشکل بوده که این تهدید به فرصت تبدیل شده است که طبق مطالعات آب ماست در شبکه پزشکی و سلامت قرار بگیرد‌.
مدیر محیط زیست استان زنجان در ادامه با اشاره به مجموعه پگاه زنجان گفت: از مجموعه هایی که با واحد صنعتی شیر مرتبط هستند درخواست داریم، کمک کنند چرا که حذف لبنیات از سفره غذایی مردم خوب نیست.
یافتیان افزود: در کنار تولیدات محصولات صنعتی طبیعتا مسایل محیط زیستی مهم می باشد، پساب حاصل از تولید باید به شکل مطلوب و قابل قبول مدیریت شود تا آسیبی به محیط زیست وارد نشود و مردم نیز از انتشار بوی نامطبوع تصفیه خانه آزار در امان باشند.
نرگس محمو‌دی کد۴۶۳۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا