سیاسی و اجتماعی

برگزاری همایش تبیینی و روشنگری طلاب و فضلای استان در آستانه انتخابات

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، جلسه طلاب و فضلای استان زنجان روز شنبه ۱۴ بهمن با حضور حجت الاسلام حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و حجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.
،نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این جلسه ضمن بیان نکاتی پیرامون ضرورت استفاده بهینه از ماه رجب و ضرورت هجرت طلاب از قم به منطقه برای تبلیغ و تبیین، به بیان نکاتی مهم پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی افزود: انقلاب اسلامی تولد جدید اسلام ناب است و از ویژگی های اسلام ناب، آوردن حیات است و انقلاب اسلامی به ما حیات داده است؛ به ویژه برای حوزه های علمیه که حیات جدیدی را به آن بخشید.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان ساخت: اگر حوزه های علمیه از انزوا و صحنه محدودیت در جامعه بیرون آمده و به صدور تفکرات اسلامی در دنیا رسیده اند، به برکت انقلاب اسلامی است.
همچنین حجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان نیز در این جلسه به راهبردهای انتخابات از منظر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و به تبیین برنامه های دشمن برای کشور و انتخابات پیش رو پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا